Dagsplaneringen

Nu idag så ska jag plugga grammatik, didaktik och literatur. Sen tänkte jag försöka ha tid för att städa lite. Sen kommer Mickes pappa hem till mig med en borrmaskin så ska vi borra upp en lampa vid min svartvitrandiga fotölj (det ska bli min nya läshörna där!), och en hylla i mitt kök (där jag ska ha sugrör :D jag älskar sugrör).

Micke ska på arbetsintervju idag, hoppas det går bra! Vem kan säga nej till honom nu egentligen? Med ny frisyr och nya kläder...

Igår så var det väldigt trevligt hemma hos Tove. Vi var många tjejer, plus Edvin stackars krake! Jag gick hem rätt tidigt, och tänkte att jag skulle sova värsta länge idag men jag vaknade av min inbyggda väckarklocka vid 9. Jag kan inte sova länge längre. Lite tragiskt men praktiskt!

Jag ska vara kattvakt åt Camillos katter idag. Spike och Stina-here i come! De är så söta! Underbara! Ska gå dit och mysa med dem sen när jag får tid över.

Okej, checklistan för idag:
Grammatik; homework and classroom compendium ___
Didaktik; läsa kap. 8 + läslogg ___
Austen&Bronte; read through ___
städa___
Gå över till Camillo ___
Kolla när Claes borrar ____
Åka hem till Micke ___


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0