60-tals festen

Igår gick jag och Micke på fest med 60tals tema i Linköping hemma hos min klasskompis Jakob!
Det var en del vänner där från universitetet och en del andra, som jag kan tänka mig är Jakobs och Emmas kompisar (värdarna för festen, som förövrigt hade den här festen som födelsedagskalas!). Alla var så snygga. Och jag älskar värdarnas idé om att sätta upp en svartvägg där alla gäster skulle ställa sig när de kom in så de kunde fotografera oss! Himla bra idé! Jag och Frida hoppades på att vi skulle få ett A4papper med sitt eget kort, fast med många småkort, så att alla kunde gå runt och byta småkort med varandra. "Vill du byta småkort med mig?" Känns så lågstadiet! Underbart!

Jag var utklädd till pinuppa sort of, och Micke var en rockabilly-raggare! Sjukt snygg var han! Jag vill att han ska fortsätta se ut så varje dag :D Jag går också gärna runt i pinuppakläder, fine by me!

Så här såg vi ut precis
innan vi gick ner till tåget.

På pendeln så åkte vi med Jon och Louise, jag blev kär i Lollo och Micke i Jon! Micke blev rätt full under kvällen (köpte fem öl och en whiskeyflaska...). Han och Jon satt och pratade en himla massa om Red Hot Chili Peppers, vilket gjorde att Micke blev dökär. Fast det gör inget, jag kan ta Louise istället för Micke! :D

                                                               
Frida som skitsnygg Hippie,                    Micke och Jon.                                  Så här möttes vi upp.
och sen Louise.                                                                                                       Rawr!

Allt som allt var det en underbar kväll, jag hade väldigt trevligt!! Jag var väldigt trött sen när jag skulle hem, Micke somnade i mitt knä på stationen, och jag tvärslocknade på tåget efter att Micke blev hämtat av Danne och Louise. Nu ska jag försöka borsta ut mitt hår efter tuperingskriget!!

                          
Snygg kille!                             Mina sjukt snygga skor!   

Kommentarer
Postat av: Tim

Så jäkla rolig kväll det var då! Synd att ni åkte så tidigt :)

2008-04-27 @ 12:28:36
URL: http://nordantill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0