SMACK

Precis när jag trodde att jag höll på att bli frisk så får jag världens hostattack. Jag tror helt allvarligt på att delar från mina lungor just nu ligger i toaletten. Vad är detta för jävulska sjukdom? Varför vill den inte försvinna? Mitt uppe i hostattacken så tror jag även att mitt huvud exploderade, vilken huvudsmärta!!

Om det här fortsätter kan jag ju inte åka och jobba idag, dels för att jag inte kommer kunna prestera och dels för att jag kan ju faktiskt smitta de andra där. Jag skrev ett sms till en av coacherna nyss och sa detta, så de vet ju om ifall jag inte kommer.

Och vi som behöver pengarna, hoppas på att arbispengarna rullar in som de ska. I tid på Mickes konto och att det är tillräckligt för att vi ska klara oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0