Gymnastiken i mitt hjärta

Åh, jag är så kär i min älskade favoritsysselsättning - Gymnastik! Jag har fixat en blogg nu till Ngf, kolla in ngf.blogg.se . Jag har även fixat en youtube-kanal : norrkopingsGF heter vi där. Jag såg att Olivia hade lagt upp en hel del härliga filmer, en del där jag är med faktiskt! Länken till när jag kör en helskruv hittar ni här =) Där finner ni även massor av härliga filmer från alla andra gymnasterna också, men mitt är som mest intressant anser jag ;)

Nu så är det ca 3 timmar kvar tills vi har träning. Och jag ska inte vara tränare idag, känns bra att jag också ska få motionera mig lite och inte bara vara tränare! Idag så är det trampett vilket jag verkligen hatade förut men som jag älskar nu. Det går ju bra nu =)

Nu ska jag gå in och kolla på FanVadChict.blogg.se och anmäla mig till deras tävling de har, jag gillar dem! Sjukt sköna människor med dystra syner till allt, jag älskart!

Kommentarer
Postat av: Karin

OOh, herregud att du kan!

2009-01-14 @ 22:18:44
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0