Grapefrukt, apelsinjuice, apelsinmarmelad...

Jag och Micke kommer få en chock över alla c-vitaminer vi äter. Jag brukar oftast bara få i mig c-vitaminer genom mandariner, men de mandarinerna som finns att köpa nu är så små och äckliga. Men idag så har vi som sagt ätit; grapefrukt, och en himla massa apelsin.

Det är även vår första gemensamma frukost som sambos =) Väldigt trevligt och mysigt.

Igår så var vi på en parmiddag. Kändes nästan lite vuxet. Jimmy och Natta, som var hemma hos oss i lördags, föreslog att vi skulle alla äta mat ihop. Vi bestämde att tacos på en söndag låter alldeles underbart. Så så blev det. Men sen ville Billy och Liselott följa med, självklart! Sen ville Basse följa med, och då ska ju självklart Patte följa med också (Nu låter det ju som att Basse och Patte är ett par, det skulle man kunna tro ibland, men de är bara rumskamrater). Men där var vi iaf i Jimmy tvåa med mat för fyra personer och åtta personer som närvarade! Tur var att allt räckte.

Vi kollade på Hancock och Shrek 3,Underbart!

Kommentarer
Postat av: Juli-ah

The more the merrier, right?:)

Åh, vilken mysig frulle! Det är allt annat än te på bussen, haha!

Puss pårej :*

2009-01-19 @ 17:53:05
Postat av: Sofia

Hihi, kolla in min blogg ;)

Har skrivit ett litet inlägg tillägnat till dig!!

2009-01-21 @ 22:02:55
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi, så lite så vännen :)satt och tänkte på gamla tider, så kom jag på det bara...Hihi!

Kul att du blev glad :)

2009-01-22 @ 16:00:20
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

underbar header!! diggar din blogg! :)

2009-01-22 @ 16:05:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0