En nostalgitripp

Mmm, jag älskar att få mitt fix så här på morgonen!

Det här bandet var jag och min dåvarande bästa kompis och kollade på i Norrköpings City typ... 1996 eller liknande. Känns väldigt bra att jag har sett dem, och jag var så kär i en utav dem. Kommer tyvärr inte ihåg vem, men han var brunhårig iaf (Som alla andra förutom sångaren typ, och även den där killen med brunt hår och blond lugg. Vadå 90-tal???)

Lyssna och njut av detta underbara boybandet!

Aja, försökte lägga upp en youtubefilm men knappen för att uppdatera är borta... Så ni får själva gå in på youtube och klicka er vidare till The Moffatts - Crazy =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! Det kommer jag ihåg när ni vart och sett/snackat med dom. Det var allt ni kunde prata om och ni var helt tjutfärdiga. Var inte marina med eller minns jag fel? I alla fall så hade ju pappa hämtat mig och sara som vart i england och efter 2 mil kom ni ju på att vi vart borta så ni frågade hur vi hade haft det. Innan pratade ni i mun på varandra hela vägen hem om detta fanstastiska ögonblick ni just vart med om.. hehe! Sötisar!

2009-01-16 @ 16:09:24
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Juli-ah

Hahaha, moffatts! Coolt, döh;)

2009-01-16 @ 17:24:14
URL: http://mardi-passé.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haha...The Moffats!

Mmm...har dom tagit vägen nu för tiden då?

2009-01-16 @ 20:42:22
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0