En god gärning 6

Här har vi en tjej som fattar hur smart jag egentligen är, jenniferr.blogg.se . Hon tyckte jag var smart som hade planerat i förväg vad jag ska handla osv, så att man inte går till affären och strunthandlar. Alltså, impulsköp!

Tack Jennifer. Det är precis så jag har tänkt, och jag har fått idén från Michaels föräldrar. De är extremt duktiga på att planera varenda dag vad de ska äta, vad som ska köpas och allt sånt.

Nu när vi även är två stycken som ska bo ihop, och vi äter båda väldigt olika så är det här en sjukt bra idé för just oss. Fast det här är ju ett smart råd till alla som känner att de inte har så stor koll. Kanske ni känner att ni inte har så stor variation på maträtter, att ni inte vet vad ni ska handla när ni väl är i affären så är det här kalassmart!!

En stor eloge till Jennifer som förstod det smartiga i det här ;) Hennes blogg hittar ni här !


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Haha! Hemma hos mig och min lilla sambo kör vi på veckoköp och matlista. Det du!

2009-01-16 @ 08:36:56
URL: http://fanvadchict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0