Plugga utomhus och åt lakritzpuck med Tobbe!

Jag bestämde mig för att gå ut och plugga i det här fina vädret istället för att sitta inne vid köksbordet. Det funkade ett litet tag, men det blåste lite för väl kallt... Gick inte att sitta där för länge tyvärr.

Min nyfunna kompis Tobbe kom förbi en snabbis från jobbet med en varsin lakritzpuck till oss. Det var hur gott som helst, och hur mysigt som helst. Konstigt vad vänner och glass kan få en att må bra =) Vi satt och pratade lite om hans jobb, om mitt plugg och bara allmänna saker om grannarna i huset här. Han bodde ju här förut, en trappa ovanför mig. Lite tråkigt att han har flyttat. Jag märkte inte att han bodde över mig förrän typ flera månader efter att jag hade flyttat in. Konstigt det där, alla andra hade jag lärt känna ;)

Nu så sitter jag vid Mickes dator, vi kollade på ett avsnitt av "It's always sunny in Philadelphia!". Helt sjukt rolig serie, rekommenderas skarpt!! Snart blir det att sätta sig och plugga igen, kanske svänga förbi nån kompis och umgås lite också? Skulle ju vara hur trevligt som helst!!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi jag ska börja första året på gymnasiet :P

2009-04-16 @ 21:32:16
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Stephanie

SV: nej inget specielt

är allt bra med dig idag då?!

2009-04-16 @ 23:01:43
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0