Vardagligt, eller?

Idag gick jag upp samtidigt som Micke, dvs 07.10. Jag känner mig rätt så ambitiös ibland, men ändå inte. För hur mycket gör jag egentligen på morgonen? Fast jag pluggar mer på morgonen än på kvällen... tror jag.

Min syster opererades igår. Jag har inte hört av mig, eller jag har skickat ett sms. Det är så jag visar att jag bryr mig, ett sketet sms! Jag hoppas hon förstår att jag tänker på henne iaf. Jag har även bestämt med hennes dotter att hon ska komma hit idag. Mitt lilla syskonbarn :) Eller lilla och lilla. Hon är ju mer som en syster för mig. Det skiljer bara 6 år mellan oss, och mellan mig och min syster skiljer det sig 18. Min syster skulle ju faktiskt kunna vara min mamma. Spooky!

Ikväll blir det Johnossi med Micke. Det ska bli dönice. Jag lyssnar inte på dem, men det jag har hört är ju bra. Och att få umgås med Micke är ju underbart! Jag och Micke har varit tillsammans i fyra månader på fredag, är det så pass? Vad fort tiden har gått tycker jag!

Och på fredag ska jag förhoppningsvis träffa Angelo, jag har saknat honom. Speciellt i tider som dessa! Om det går så som jag har tänkt ut det så ska vi laga mat och kolla på film ihop. Då blir vi nog Johan, Angelo, Irene, Micke och några fler. Det kan nog bli himla mysigt, hoppas jag!

Näe, nu måste jag iväg till skolan. Ska se om jag har träningsvärk eller inte... Haha, en timmes magstyrka igår var inte så skoj... :)

Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0