Hemtentaperiod

Hur man än gör när man har hemtenta så blir man alltid uttråkad! Även att hemtentor är sjukt mycket bättre än salstentor. Salstentor blir man ju visserligen av med direkt efter att man skrivit den (om man inte måste göra en omtenta, vilket jag säkerligen får göra på british cultural studies), men med en hemtenta sitter man hela tiden, dagar i sträck, och bara skriver. Skriver, letar information och återigen skriver.

Igår så hade jag träning, älskar söndagsträningarna! Vi var fyra stycken där, Jag, Micha, Cissi och Oscar-DÅLIGT STIL av de andra! Vart var dem? Vi har ju tävling snart! Jaja, det gick bra för oss som var där iaf!

Jag och Micke gick hem till Krille och Camilla. Vi åt ostsås med spenat till pasta, och kycklingkorv. Det var väldigt gott, och mysigt! Jag gillar att hänga hemma hos dem! Men det gör verkligen inte Phoenix, vad har hon emot andra katter egentligen? Så fort hon träffar andra katter blir hon som en helt ny person, och direkt efter att hon kommit hem igen så blir hon normal! Det är en konstig katt! Men jag gillar väl henne för det... Tror jag:D

Mitt underbara syskonbarn Julia kanske kommer hem till mig imorgon! Det skulle jag verkligen uppskatta. Men då får jag verkligen ligga i idag med hemtentan, så att jag hinner klar med den innan jag drar till England. Vill ju inte dra på mig fler omtentor. Jag och Micke var båda så himla sugna på tårtbuffén vid Norr Tull, kanske att vi ska gå dit med Julia?!

Jag har balkongdörren öppen nu, det är himla mysigt med fortfarande lite kallt! Det är det värt känner jag! Nu är det ju faktiskt vår enligt SMHI, så det är bara att ta på sig shorts och flipflops på en gång! Mm, jag längtar efter småkyliga/varma utekvällar!

Nu kom brevbäraren med massa reklam, ska sätta på lite mer kaffe, läsa reklam och ta en paus från skrivandet ett litet tag!

Jag älskar verkligen det här vädret! Jag gillar min nya telefon! Julia kanske kommer hit! Jag är ganska långt fram på tentan! Reklamen har kommit! Phoenix tvättade mig igår! JAG LEVER LIVET!
image23
Så himla söt!

Kommentarer
Postat av: neppe

Gäller ju att få arslet ur vagnen på dessa hemtentor :S. Skulle nog föredra en salstenta. Hoppas du har hunnit långt!

PHOENIX :E:E:E::EE löv

2008-02-25 @ 16:00:35
Postat av: malin

vilken kommentar, älskling!

jag har hunnit längst såklart, vet du väl:D
Phoenix is the shit!!!

2008-02-26 @ 08:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0