Jag är sjuk!

Jag har blivit förkyld, eller nåt. Jag vaknade upp idag och mådde pyton, jag har sjukt ont i halsen och en huvudvärk som heter duga.

Jag är på jobbet idag iaf, det går inte särskilt bra för mig. Jag har inte orken att hålla tempot, och jag orkar inte argumentera med kunderna idag. Jag funderar på att åka hem och sova sönder mig med Micke, men jag måste jobba och måste få ihop lite pengar så att Januarimånad är säkrad.

Micke sa en sak till mig som jag inte har tänkt så mycket på tidigare. Han ska ju flytta in till mig i slutet av januari och då kommer ju vi att dela på alla kostnader!! Tjoho! Jag behöver i fortsättningen förmodligen inte ha panik över min pengasituation. Han är verkligen min räddare i nöden!

Tänka er, Micke och jag i min lilla lägenhet. Neeeej, inte i MIN lägenhet - VÅR!
=)

Kommentarer
Postat av: Karin

Krya på dig!!!!!!!

2008-12-15 @ 00:31:35
URL: http://www.vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0