Tillbaka på jobbet

Nu så är jag tillbaka på jobbet här i Linköping. Jag jobbar på trots att jag känner att halsen gör uppror. Jag kände tidigare att jag mådde bra, men skenet bedrog mig. Jag tror det har att göra med hostattacken jag fick igår. Jag har tydligen "snarkat som en noshörning" enligt Micke, tror det är därför jag är så trött idag också.

Jag sitter på ett projekt idag som jag tidigare inte suttit med, det är mycket svårare än det förra projektet. Tack och lov så fick jag in en order så att jag vet att det inte är omöjligt, annars skulle jag säkert kunna sitta här hela dagen och tro att det är omöjligt. När man är sjuk så brukar man ju tro det om det mesta, att det är omöjligt alltså.

Det är rast om 40 minuter, det ser jag mycket fram emot. Det som tynger mig mest nu det är att jag inte kan köpa halstabletter...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Ååå, jag vet :) Han växer så att det bara knakar :)

2009-03-24 @ 21:09:51
URL: http://mammasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0