Peeping Toms

Det är några snubbar som renoverar balkongerna på vår fasad, kul att våra grannar med balkong får dessa renoverad. Men, de står ju precis utanför våra fönster! Eller rättare sagt de har sina ställningar till vänster av vårt köksfönster och till höger av vårt vardagsrumsfönster, så de har insyn i hela lägenheten!

Detta betyder ju då alltså att ens vardagliga sysslor inte går att fullfölja. Till exempel så kan jag ju inte gå upp från sängen enbart i trosor, jag kan inte kissa med öppen dörr, jag kan inte lufttorka efter att jag har duschat, jag kan inte peta i näsan, kan inte vara för intim med Micke...

Dessa renoveringssnubbarna har alltså röjt till vår vardag under längre än en månads tid nu. HUR lång tid tar det att renovera ett par balkonger?


Koreaner alltså, de är för roliga!


Kommentarer
Postat av: emeliepemelilevejpastej

mä malin! Dra ner persienerna då!!

2009-03-24 @ 10:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0