Mitt backstagepass!

Åh, mitt älskade backstagepass. Det var det som skilde oss från att vara ett gäng hysteriska småtjejer till grymma gymnaster som gjorde sitt jobb - sitt väldigt viktiga jobb. Tyvärr så fanns ju de där skrikiga småtjejerna kvar. Fatta att stänga in 60 stycken gymnaster och dansare, från 14 år upp till mig, jag var nog äldst,  i ett litet rum, med endast en TV och endast en enda spegel.

De yngsta gick hela tiden runt och letade kändisar och frågade om autografer, förstår inte varför deras ledare inte sa till dem. Det slutade med att The big säkerhetsvakt himself var tvungen att komma upp till vårt rum, försöka tysta ner alla hysteriska skrik för att meddela om de gjorde så något mer klipper han passet på direkten, VISA RESPEKT liksom!


Jag höll i mitt pass som om det skulle vara mitt lilla barn =)


Woop, Woop!


Yes!! Det står "Artist" på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0