Melodifestivalen

Ikväll så är det ju melodifestivalen, och passade nog (inte) så ska jag och Micke har inflyttningsfest här. Eller, vi vill väl bara ha en ursäkt till att ha fest så då säger vi att det är en inflyttningsfest för att Micke har flyttat hit. Tyvärr så är det ju så att de som ska komma hit ikväll tycker inte om melodifestivalen lika mycket som jag. Jag tycker verkligen jättemycket om det.

Jag har kollat lite på youtube idag, och då hittade jag norges bidrag till Eurovision och shiiiiiiit vilken låt! Den är ju hur bra som helst. ! "I'm in love with a fairytale, eventhough it hurts!" vackert ;) Jag har fallit för Alex charm och vackra röst. Han är kompositör, sångare och violinist. Han har skrivit låten själv, och spelar violen själv också såklart. Underbart bra. Det skulle inte göra mig något om han vann hela skiten.

Jag ska försöka med mitt bästa om att få se melodifestivalen ikväll. Och jag ska faktiskt hålla tummarna för EMD och Caroline. EMD för att de är så sjukt sexiga i deras kostymer och käppar (käppar borde verkligen bli det nya modet för män, guh vad snyggt det är!) och på Caroline för att hennes låt är så vacker så att hjärtat brister. Egentligen är jag emot ballader, det får Frankrike stå för, men Carolines låt är väldigt bra (Sarahs låt har nog väldigt stor chans, men som sagt. Jag gillar inte ballader allt för mycket, och Sarahs låt har inte alls lika mycket känsla som Caroline. Carolines låt får en ju att gråta).

Nu så ska jag ta bort det sista av Phoenix katthår så att Danne kan komma in i vår lägenhet. Vi har sanerat lägenheten, eller vi och vi. Det var mest jag. Trots att Micke säger att han har hjälpt till, tro honom inte ;)

Ha en trevlig schlagerkväll alla kära!

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

Superfin blogg!



Ska vi följa varandras bloggar? Säg till när du lagt till mig (länken nedan!) så lägger jag till dig, länka gärna! :)

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---bloggkritik-nr-d



Ha en bra kväll! :)

2009-03-15 @ 19:41:09
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0