Jag har blivit utmanad...

Då har jag blivit utmanad för första gången i bloggvärlden av Sofia

Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

Okej, here we go...
1.) Jag har världens spindelfobi, can't stand them!
2.) Jag är extremt kär och galen i Michael Jackson!!
3.) Jag är periodare gällande att bita på naglarna, just nu är de korta.
4.) Jag kan rapa alfabetet fram till bokstaven J i en enda rap. -Stolt-
5.) Jag har tvångstankar för såna här "utmaningar", egentligen hatar jag att göra sånt här...
6.) Jag är väldigt öppen av mig och har knappt några hemligheter.
7.) Jag är pedantisk och lat - dålig kombo.

Jag utmanar (hehe) :
Tim
Angelo
Karin

Miranda
Lill-Mottej
Tjejerna/Killarna/Dem/Det på Fanvadchict.blogg.se
Patte


Hoho, trevlig utmaning på er!


Kommentarer
Postat av: Karin

Redan svarat för ett tag sen =)

http://www.vackerunderbar.se/?p=1710

2009-03-04 @ 12:57:46
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0