Helgen

Nu här i helgen så ska det hända en massa smaskiga saker!! Det ska jag berätta om senare, jag är lite hemlig nu ;)

Tyvärr så känner jag att min huvudvärk har börjat ta ut sin rätt på mig, idag så mår jag inget bra. Jag mår illa, har ont i huvudet, ont i halsen och är extremt seg. Jag stod upp tidigare och pratade med Jessica, jag var tvungen att sätta mig ner eftersom allting började snurra och jag kände mig svimfärdig.

Jag hoppas på att det kommer att bli bättre idag, så att jag ändå kan göra ett bra jobb. Har varit en segstart på veckan tyvärr... Får hoppas på att jag inte behöver gå hem, om jag måste det så kommer jag få jobba i uppförsbacke nästa vecka, och det är inget roligt!!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Såg du kungen eller? på onsdag tror jag biljetterna släpps. Tyckte de sa något om det. Sweet!

2009-03-05 @ 18:58:44
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0