Catapult AB

Ja, nu har jag börjat på mitt nygamla jobb Catapult. Jag jobbade här i julas, under decembermånad , och nu är jag tillbaka för ett nytt projekt. Varför jag började jobba här igen är för att jag vill ha ett deltidsjobb samtidigt som jag pluggar upp engelskan. Jag har endast två tentor och ett literaturseminarium kvar på engelskinriktningen så det borde jag ju klara av att plugga upp på deltid.

Idag är första dagen här på catapult, jag har redan sålt ett abonnemang. Det jag gör är att jag ringer upp Viasats befintliga kunder och frågar ifall de vill utöka kanalerna hemma hos dem eller inte, om de vill göra det så får jag extra med betalt =) Bra deal ;)

Nu är rasten slut och jag ska börja jobba igen, jag sitter bredvid min MJ-kompis Josef som ger mig massa bra tips!! Superkalasbra! Om bara halsen kunde sluta göra så ont...

Kommentarer
Postat av: Karin

Yay!

2009-03-16 @ 23:27:46
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0