Andra Chansen Kändisarna!

Jag fick min beskärda del av artisterna, inte så konsigt eftersom vår loge låg mitt emot artisternas. Jag har sett alla som har medverkat i melodifestivalens andra chans nu i helgen. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle få se Sarah eftersom hon var så sjuk, men vips! så stod hon där precis innan direktsändningen. Jag har även kissat på samma toalett som Amy, direkt efter henne, skämt ut mig md Mirelle inför Lily och Susie när vi dansade can-can, fått sjuka ögonkontakt med BWO-Martin (jag tänker fortsätta säga att jag har det, trots att det kanske bara var "normala ögonkontakter"...) Jag har pratat med Petra Mede, sett nån från Rigo & The Tropic Sound feat. Red Fox, eller vad de nu heter, i bar överkropp hur mycket som helst. Så mycket att det bara var irriterande efter ett tag. Jag har lärt mig Amys koreografi....

Ja, mycket hände under lördagen =)

Och vad förvånad jag blev över resultatet, ingen Amy, BWO eller Scotts till final! Haha, har Sverige blivit så självständiga att vi faktiskt kan rösta på låtar som vi tycker om, och inte bara rösta på kändisar vi känner igen? Tydligen kan vi göra det i andra chansen, men inte de andra delfinalerna. Aldrig att Måns skulle kommit med sitt bidrag om det inte vore så att han är han...

Jag är sjukt nöjd över gårdagen iaf, hur många gånger visar man sig för tre mijoner tittare? Det var mina five seconds of fame =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0