Mysmiddag

Idag så ska jag och Micke ställa till med en fin mysmiddag för oss två, samt hans lillebror och sin tjej. De ska komma hem till oss för första gången tillsammans. Jag tycker det känns väldigt trevligt och väldigt vuxet på något sätt =)

Jag har klurat ut att vi ska göra något väldigt enkelt idag. Det får bli kycklingvingar med pommes och b-sås. Mmmm, det är typ Marcus favoriträtt och det är enkelt - inget svårt val direkt! Och självklart blir det en enkel sallad till, bara för att lyxa till det lite så kör vi på fetaost i den också=)

Micke har fixat till det lite hemma hos oss, så det inte ser alltför stökigt ut när vi får gäster. Det kan han gott göra tycker jag, eftersom han är min lilla slav! Närå, såklart han inte är. Men jag hinner verkligen inte det, jag sitter ju på jobbet 24/7. Annars så tycker jag faktiskt om att städa. Eller, jag tycker om resultatet efteråt. Man mår faktiskt bättre när det är rent hemma hos sig, om man tycker om när det är stökigt så är man stökig inombords.

Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0