Michael Jackson L.A Gear

Jag kollade lite på Tradera och blocket, och såna sidor, efter lite Michael Jackson-saker. Jag hittade en väldans massa roliga saker som jag inte äger. Ännu.

Jag hittade iaf ett par skor som jag är helt såld på! Fatta att ha dessa i sin ägo? Jag skulle dö av lycka!! De är inte i min storlek, men det gör absolut ingenting! Jag vill ändå bara ha dem på min hylla så att de kan se vackra ut! Micke kan ju ha dem, så ifall att han skulle vilja låna dem nån gång så kan han få göra det!

Det värsta är att skorna finns i Örebro, det kommer att bli väldigt besvärligt för mig att åka dit. Så vad jag gjorde var ju att jag hörde av mig till min tvillingsjäl Anders, och VIPS! han kan hämta upp dem. Han bor utanför Kumla, och skorna finns i Kumla. Är detta ödet? Anders är verkligen en räddare i nöden. Och världens snällaste försäljare till skorna också, som har haft ett extremt tålamod med mig. Jag känner mig som världens lyckligaste!


Titta och njut! Mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0