Löning imorgon

Och det är verkligen inget jag ser fram emot. Jag måste, utöver alla andra räkningar, betala in till CSN. Jag ringde dem igår och frågade om jag var tvungen att betala tillbaka nu, eftersom jag ändå kommer att (förhoppningsvis) börja plugga igen den här terminen. Men hon jag pratade med kunde inte svara på det, så hon kopplade mig. Och hjälp vad hon kopplade mig... Jag väntade i 30 minuter, men jag tröttnade så dant efter det så jag la på... Borde jag väl egentligen inte ha gjort, men får ringa dem så snart som möjligt igen.

Hoppas att jag slipper betala tillbaka, eller att jag åtminstone kan få reducering av priset... Eller nåt. Annars har jag verkligen inte råd. Varför tog jag ett studieuppehåll mitt i finanskrisen?

Stupid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0