Kalas för Stickan

Idag så är det kalas för min fosterpappa Stig. Han fyller 62 (?) den 27:e (?). Tyvärr så är jag värdelös på att komma ihåg födelsedagar så dessa siffror kan säkert vara felaktiga...

Men jag vet iaf att alla systrar med sina respektive och barn är välkomna hem till Kärstin och Stig idag för att fira honom, vare sig han fyller den 27:e eller inte... Idag så kommer jag alltså få träffa mina älskade syskonbarn, speciellt Julia. Hon är en underbar brutta som jag bara älskar av hela mitt hjärta. Snygg är hon också =) (Men om nån vill stöta på henne måste det gå via mig, dock!!)

Nu ska jag sätta mig och jobba igen, har sålt för 8 000:- idag. Nytt rekord för mig =) Tjoho!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aaa, såg det :P

2009-02-26 @ 16:12:03
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: Sanna

64 var det ju. Haha! Noll koll bandydboll!

2009-02-26 @ 22:44:12
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0