Vad hände sen?

* Blogga fram tills jag ska väcka Micke : check!
* Väcka Micke kl. 10.00 : blev klockan 11.00 istället...
* Äta frukost under tiden han hämtar bilen : check!
* Åka och storhandla : check!
* Plugga ute på gården : hanns inte med...
* Åka och jobba vid kl.16.00 : yes, box! efter lite parkmys=)
* Jobba mellan kl.17.00-21.00 : jahadå!

Det jag ska göra nu är verkligen att plugga, något jag måste hinna med innan kl.12.00. Då har jag bestämt träff med min underbara Mli. Det är så jobbigt att vi jobbar olika tider så vi hinner aldrig ses, dumma skiftpass! Men idag så går hon i skolan,så hon slutar kl.12.00, vilket gör att vi kan ses från dess fram tills jag måste hem och äta innan jag ska till jobbet. Jag hoppas på att vi hinner med en lång promenad!!

Nu väntar jag på mitt bekräftelsesms från SJ, har precis bokat biljetter till sthl. Det blir en snabbvisit från imorgon fram tills fredag. Tyvärr kan jag inte stanna längre, har lovat att komma hem till familjen Eklund på fredag och äta påskmiddag. Jag åker iaf tidigt på torsdags morgonen och åker på fredags eftermiddagen. Så jag har en liten stund med familjen! Tyvärr kostade biljetterna över 400 kronor! Jag vill verkligen inte bli vuxen och betala fullt pris!

Jag har även planerat in två heldags träningar med gymnastiken på lördag och söndag. Jag är fortfarande ganska så sjuk så jag får nöja mig med att vara tränare. Men mina gymnaster är nog helsugna kan jag tänka mig=) Det ska bli roligt!

Men nu är det dags att plugga, dagens agenda är fullproppad idag igen men plugget har störst prioritet!

Love!

Kommentarer
Postat av: pjoltas

Sv: Anna Book ser lite ut som ett ägg och låter som en hönsgård. Ha det så fint i huvudstaden!

2009-04-08 @ 09:24:22
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0