Påskledighet

Heja påsken och dess långledighet! Alla får ju, i stort sett, långledigt, och där i är jag inkluderad. Även från bloggen.
Jag har varit hos mamma i Stockholm, från igår morse till idag. Just nu är jag hos Mickes föräldrar, det blir lasagne snart.

Jag kan ju berätta min påsktid i storstaden i kort, jag kom dit runt elva igår. Då gick jag, mamma, marina och meia-mira på stan. Jag kollade efter ett par svarta pumps, vilket jag även hittade. Jag är i extas, klacken är säkert 13 centimeter. Ska hem och mäta dem senare ikväll. Efter att vi hade varit på stan, åkte vi hem till mamma och Thomas. Där lagade mamma världens godaste "havets frukter"-gryta, typ. Sen bestämde jag, mamma och Marina att vi skulle göra något tjejigt ihop. Det blev att åka och sola tillsammans, sen köpte vi färg till att göra ljusa slingor i mitt hår. Sen hände inte så mycket mer under skärtorsdagen.

Idag så åkte mamma och jag in till stan för att äta lunch ihop, vi åt en varsin sallad på "Kafferepet", underbart litet fik på drottninggatan. Där så ville en kille fota mina skor, han gick på en konstskola i Stockholm och höll på med ett projekt där han skulle fixa sina egna tjejkläder, i bara metall. Och han blev inspirerad utav mina skor, det tyckte jag var roligt =)

Nu är det dags att börja umgås med familjen Eklund här, Micke spelar inte längre Guitar Hero. Här ska det pussas!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINEDI -- ❤

hur såg skorna ut som du hade på dig då? :)



- haha, vad är inte bra med andra avenyn?

jag ÄLSKAR det. :D

2009-04-10 @ 17:43:38
URL: http://josefinedi.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Sthlm är inte helt fel. Kul att ha dig hos oss.

Glad Pååre! =)

2009-04-10 @ 18:29:04
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0