Mina örhängen!

Jag kan få för mig så konstiga saker när jag är trött, är det detsamma för dig? Idag så ska min syster Marina komma hit, hon sa att hon skulle komma innan kl.08.30, så jag gick upp kl.08.00 för att sätta på kaffe och allt sånt där... När jag skickade sms om exakt tid när hon skulle komma förbi, jag gillar sånt - punkt och pricka - ordning och reda. Men hon svarade inte. Så när jag drog morgonkissen så började jag tänka på mina örhängen. Jag har en del väldigt roliga sådana.

Jag ska ge er ett smakprov:

Det här köpte jag på Glitter, älskar deras rea...

En guldsnäcka, väldigt snygga till en svart polo, och hårknut!


Ett par blixtörhängen måste man ha som
Harry Potter-fantast!!


Jag kallar de här för runörhängena, det ser nämligen ut som runskrift
på dem. Införskaffade på New Look i England. Är så extremt snygga till ett par
vanliga jeans och en t-shirt bara! Perfect!


Jag älskar att ha enkla outfits med extrema
assessoarer, de här är extremt stora och ubersnygga!
(men de är lätta också, så de gör inte ont! Nice)


De här fick jag av syster Sanna i julklapp för många år sen,
de passade så otroligt bra ihop med min nyårsklänning jag hade då!
Kände mig snyggast av alla =)


Save the best 'till last! Vem kan inte vilja ha ett par såna här?
Jag och Kitty Jutbrink borde bilda grupp ;)

Självklart orkade jag inte ta kort på alla örhängen, men ni fick en överblick! Får ursäkta bildkvalitén, de är tagna via webcam... Får bli att köpa en digitalkamera när skatteåterbäringen kommer =) Wiie!


Kommentarer
Postat av: » Sofia Werlin

Fina örhängen:D

2009-04-03 @ 11:53:09
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0