Jag har haft fullt upp...

Oj,oj,oj vad jag har varit sysselsatt sedan sist. Jag har försökt aktivera mig till tusen nu när Micke är borta. Jag trodde inte mitt liv kunde vara så här tråkigt utan Micke, men johodå det blev det. Hur levde jag mitt liv innan jag hade pojkvän egentligen? Det är frågan...

Micke har varit borta sedan i måndags, och sedan dess har jag varit hos hans föräldrar, träffat mysiga människor på stan, varit ute, pluggat, åkt till Vadstena, kollat på film, pluggat ännu mer, städat, diskat, sorterat, plantat blommor, pluggat desto mer osv osv. Jag har haft fullrulle hela tiden. Så som jag tycker om det! Ingen dötid här inte!!

Idag så har jag tenta mellan 14.00-18.00, som alltid så är jag jättenervös och jag kan inte plugga när jag är jättenervös så jag bestämde mig för att ta en liten paus för att skriva av mig, både i ett mail till Micke och till er här. Jag väntar även ett telefonsamtal ifrån Marias chef på Kolmården, hon hade möjligheten att tipsa hennes chef om vänner till henne som hon vill jobba ihop med. Så valde hon mig! Wie, så himla gulligt utav henne! Jag är jätteglad och överraskad av möjligheten. Tack Maria! (Läs förövrigt hennes blogg, som hon har ihop med hennes pojkvän Tim och deras bästa kompisar; paret Louise och John. Hon är väldigt kreativ och rolig, bli inspirerade av henne!).

Efter tentan idag så ska det bli lite parkhäng, det är det man gör i Norrköping när värmen befinner sig. Det är den absolut härligaste utomhussysslan jag känner till. Parkhäng is the shit är ett slagordsuttryck här i Norrpan (inte så konstigt med våra 200 parker!!!!). Min favoritpark är Folkparken, där finns det volleybollplaner, eldstäder, ramper, hoppkudde, pool, minigolf, frisbeegolf och annat skoj. I Folkparken finns även Lejongropen där artister som Kent och The Ark har spelat. En annan är kärleksparken, inte för att det är så mycket till en park utan mer en gräsplätt. Men den ligger precis vid strömmen, med en superhärlig utsikt. Annars är ju Vasaparken rätt så bra, den har en lekplats och en liten fontänpool. Där brukar Rix FM ha sina festivaler och dylikt, den är rätt så stor.

Om ni är sugna på ett parkhäng här i stan, tveka inte att höra av er! Jag kan visa er runt =)

Nu ska jag plugga lite mer till tentan, hoppas ni har en fin fredag med trevligt sällskap och massa sol!!
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Varsågod;)

Vad har du gjort idag då??

2009-04-24 @ 15:44:13
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: anna

haha jag vet men jag kunde verkligen inte låta bli, jag kom påden när jag skrev den o då kan man ju inte sluta ;D



hmm jag är inte helt hundra, blev ändrade planer..

hör av mig när jag vet mer! ner ska vi men det blir nog inte så länge som vi tänkt, sparar nog festandet till semestern :P då får vi pyssla med lite parkhäng ;)

2009-04-24 @ 18:46:15
URL: http://kaffeknarkare.blogg.se/
Postat av: Pjoltas

Hoppas att tentan gick hela vägen in i mål!

2009-04-24 @ 23:56:43
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja för mig funkar det bra om det finns bra förbindelser. Det är a och o. Vill ju inte sitta i en håla och inte komma lätt därifrån. Hotellet ska vi ju faktiskt vara så lite på som möjligt i alla fall. Mest sova, skita och göra iordning oss på.

2009-04-25 @ 12:11:32
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Daniel

å tentan fixar du galant!

2009-04-27 @ 12:22:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: emelie

buhuh jag saknar dig!

2009-04-29 @ 09:14:56
Postat av: Angelica

sorry för ett segt svar... hehe jag måste ta planet ner till sthlm för jag bor 120 mil norr om sthlm :P hähäh

2009-05-01 @ 14:09:29
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0