1:a April

Har ni blivit lurade än? Jag har faktiskt inte blivit det, man får hoppas på det iaf =) Annars skulle det vara lite pinsamt, att jag har blivit lurad men inte fattar det själv! mohahahaa, liksom!

Jag funderade nästan på ifall Maria, Tims flickväns, lurade mig. Hon skickade ett sms om att hon skulle prata med sin chef om ett sommarjobb på Kolmården!! Hur underbart skulle inte det vara? Och hon skulle ju faktiskt inte lura mig, inte om något sånt här iaf!

Men, eftersom jag inte har något körkort så skulle det kunna vara lite problem med det här jobbet eftersom man måste köra jeep... Men man kan ju alltid hålla tummarna för att man kan få stå vid linbanorna iaf. Kolmården skulle ju vara helt sjukt roligt ställe att jobba på =)

Kommentarer
Postat av: Tim

Det var inget aprilskämt, haha! Hoppas du får jobbet, jag vet att Maria skulle tycka det var skitkul!

2009-04-01 @ 16:42:19
URL: http://nordantill.blogg.se/
Postat av: elin

hejhej! tack för välkomnandet! din blogg är riktigt snygg och dina inlägg suveräna! (nånting att leva upp till, helt klart!)

stort + till din hårfärg!!

2009-04-01 @ 17:43:03
URL: http://eklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0