Syskonbarn 14/3 2008

Jag fick ett litet syskonbarn igar, en liten flicka pa 3.600gram! Det kanns jattekonstigt och helt underbart! Annu ett till barn att leka med! Helt underbart nar barnaskaran bara vaxer! Och snart sa ar det val Sannas tur att skaffa barn, och sen sa ar det min... Sen, Julias tur kanske??... Det kommer nog droja innan Sanna far barn, desto langre tills jag far och annu langre tills Julia far...Jaja!

Om jag hade haft nagra pengar kvar sa hade jag kopt nagot till mitt nya lilla syskonbarn, men jag har sagt att jag inte ska ta ut mer pengar! Nu far det vara nog! Och det roliga ar att jag nastan inte har kopt nagra saker till mig sjalv, utan mest souvenirer till andra! Men jag kopte ett par skor igar, Mli du kommer att do! Lovart!! Jag lovade Micke att inte ha pa mig nagot mer utom dem nar jag kom hem, men jag tror inte det! Haha, hade varit en rolig syn pa flygplatsen!

Ja, Storbritannien har varit helt underbart! Vi har haft roligt hela tiden! Inte brakat nan gang, utan bara skrattat och haft oss! Jag och Frida hade en dispyt med Jonas pa parliamentet, vi blev sa irriterade pa honom! Men han blev irriterad pa oss, och vi diskuterade ju bara sa det ar lugnt! Vi var ju pa samma plan liksom, och det gick ju over nar vi slutade prata om det! Sa det ar lugnt!

Nu ska vi snart aka fran hostelet, vi har checkat ut men inte dragit in till stan an! Planet gar vid 20tiden sa vi har gott om tid pa oss, men jag vill aka nu!! Gah, jag missar ju melodiefestivalen! Suck....


Ja, Sverige here I come!!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0