Bye Edinburgh, Hello Glasgow!

Ja, nu ska det snart bara av till GLasgow. Vi sitter och vantar pa taxin just nu, orka ga typ 1 km med vara vaskor... Nae, tror inte det riktigt!!

Edinburgh har varit valdigt trevligt!! Vi akte igar pa en dagstur med buss upp till the highlands of Scotland for att se Loch Ness, och kanske till och med Nessie. Vilket vi inte gjorde, vilket jag inte heller forvantade mig! Men resan var bra for det, himla vacker natur! Vilka berg!! Och det snoade! Sa hogt upp var vi!

Nu aterstar det bara att se vad Glasgow har for oss! Vi har hort att det ar varsta partystaden, men lite kultur finns val ocksa far vi hoppas. Sakert inte lika mycket som det finns i Edi, men nagot kan vi sakert hitta pa! Jag vill ga pa teater, Nesim vill ga pa botaniska tradgarden, resten vet jag faktiskt inte! Men imorgon ar det Fridas dag, sa hon far bestamma! Idag far Jonas bestamma, igar fick Nesim bestamma. Tim bestamde i tisdags och jag i mandags! (Ser ni monstret?)

Mli tatuerar sig idag, jag ar jattespand over att se hur det blev! Jag hade helt glomt bort det, Storbritannien har fatt mig att glomma mycket. Speciellt skolarbeten... Jag fick aven ett mms av Josse pa Phoenix, jag borjade nastan grata. Och sa fick jag ett jattegulligt sms av Micke!...Mmm, det ar sant jag lever for!! SNART KOMMER JAG HEM, MLI!och resten!

Jag kopte ett nytt smycke till min lapp, det sag sa konstigt ut med silver och gult blandat! Battre med guld hela vagen, undra om jag ska tvinga Micke att betala for det? Det var ju han som attackpussade mig sa det gick sonder. Ett under att mina tander inte gatt sonder...

Johnossi den 27e da, hanga pa??? Jag ser fram emot det, inte for att jag lyssnar pa dem men jag far ju vara med en trevlig pojke som ar helt underbar! Som faktiskt borjar bli mer och mer som en man, GILLART!!

Nae, nu blir det taxi till tagstationen och sen tag till Glasgow! Jag kommer hem om tva dagar! See ya!

Love from Scotland! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0