Merry Ole Great Britain!

Wie, here we go!!....
http://www.youtube.com/watch?v=SLbFDMplZDs  (Byt ut states mot kingdom så blir det rätt!)

image32
Chesters populära klocka, som har en rolig historia.
Googla om det vetja, en ledtråd : Wales.

Jag och Micke hade världens mysmiddag igår, det blev hur lyckat som helst! Massa god mat (rester idag, mm), gott vin, romantisk stämning, filmtittning (Stardust-underbar <3) och godis! Underbart! Jag älskar sånt, jag älskar Micke! Jag och Micke har bestämt att vi ska ha en liknande kväll när jag har kommit hem igen, fast då ska vi flytta fram sängen framför tvn, ligga i den hela dagen och kvällen och bara mysa och äta skräpmat!! <3

Vi är roliga vi!

Jag har pratat med min gamla resekamrat till Spanien, Linus, och frågade om han hade lust att komma hit efter att jag har kommit hem från Inglaterra, och det hade han!! Wie, så nu får jag och Angelo planera värsta partyt för honom! Nice!
image35
Jag och Linus mätte mukkler, han vann. Damned boy!


Ikväll när vi har kommit fram till Liverpool så är jag jävligt sugen på att gå ut till en riktigt typisk pub och dricka mörk öl. Jag tror inte jag har gjort det tidigare, det skulle vara roligt ifall det blev så!
image33
Liverpool från sjösidan.

Har ni tänkt på hur lik Amanda Jensen och hon den tjejen (Adell eller nåt liknande heter hon) som sjunger låten "Changing pavements" låter så fruktansvärt lika? Det är ju läskigt, jag trodde det först var Amanda som sjöng den låten. (Jag har blivit radionörd under tiden jag har pluggat nu, den är alltid på i bakgrunden).

Ja, nu ska jag börja ta tag i min organiseraderesväska, städa lite. Duscha, diska, dricka kaffe... Osv... Sen är jag fit for fight som man säger!
Åh, Mli! Ta hand om dig när jag är borta! Jag älskar dig gosebruden! <3image36
Snyggaste bruden ever!
image37
Tack B1 för att du tar hand om min lägenhet och min katt <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

fina bilder!

2008-02-29 @ 10:18:15
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0