Maxipinsamheter

Jag följde med Mickes mamma till maxi idag för att handla på mig lite till Englandsresan, och innan. När jag ska betala kommer jag på att jag inte har några pengar på kortet (jag växlade in och betalade räkningar med mina sista pengar!) så Maud får betala för mig. Det var så pinsamt så att jag nästintill dog! Bra intryck, Malin!

Och på maxi tänkte jag köpa en tvål, så jag ville lukta på dem för att känna vilken jag ville ha. Vad gör jag inte då? Jo, jag klämmer till flaskan så att det sprutar upp tvål i hela näsan och ansiktet på mig. Jag vill bara dö, typ!

Inget av det här hade gjort särskilt mycket om jag inte var med Maud...

Jaja, Micke och jag ska kolla på film nu och äta choklad. Det ska bli mysigt! Skulle inte förvåna mig om jag råkade ta sönder soffan eller bajsa på mig eller nåt. Då skulle dagen vara fulländad! (fullÄNDAD-bajsa på sig... haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0