Hemtentainlämning

Yes, nu känner jag mig klar med hemtentan! Tänkte sitta med Tim på bussen och prata lite med honom, så kan jag ju ändra om det skulle behövas. Jag skulle bli så glad om det gick bra på den här tentan. För en gångs skull... Och jag visste att Tim skulle kommentera till mig om Seinfeld, vilket Micke också säkert kommer att göra när han läser det. Jag förstår inte, vad är charmen med det där jättetråkiga programmet? Hm, jag förstår verkligen inte!

Imorgon bär det av! Det känns så himla konstigt, jag är inte alls förberedd på det, men det brukar ju alltid lösa sig iaf! Det ska bli så himla roligt och spännande att äntligen få åka iväg igen. Nu är det ett par månader sen, jag har haft reseabstinesbesvär... typ...

Och jag ser fram emot kvällen, då Micke ska laga mat åt mig<3 Färskpasta, med stekt strimlad kyckling...mm... Mysmiddag nummer 1!

Igår så gick jag och Micke förbi Camilla och Krille. Vi kollade på "Rent hus", och allvarligt : VEM KAN LEVA SÅ SOM HAN GJORDE? Och jag blev väldigt irriterad på en utav städtanterna; hon ville ju slänga massa gamla, fina saker! Jag kan även tänka mig att det var mycket värdefullt också. Haha, och sen den blonda bakterietanten! Haha, hon var ju verkligen extremt ful. Och hela tiden : "Äckel-päckel", "Sånt där äckligt du vet!" Vi började fantisera om hur det skulle vara att gå på en föreläsning med henne som föreläsare ; " Och nu ska vi prata om äckel, ni vet äckliga bakterier och annat sånt äckel-päckel"... Så roligt!

Vi gick vidare till "Cue Bar" sen för att spela lite biljard efter Lost ( jag har missat två avsnitt av den nya säsongen, och jag fattar nada.Tell me!!) Camilla och jag var i samma lag, micke och krille i det andra. Jag vill ju bara säga att jag blev sjukligt imponerad över min egna insats i detta spel! Vi vann två av tre omgångar, och i det tredje spelet så vann killarna med bara en boll! Hoho, GIRLPOWER! Camilla sa hela tiden att vi tjejer skulle vinna bara för att vi var tjejer och hade bröst :) Det blev många fina kort, bilddagboken nästa!!

Vad ska Micke göra nu när jag åker iväg? Camilla och Krille lovade att ta hand om honom. Micke sa även att han ville åka och hälsa på Phoenix och Josse också när jag var borta, det låter bra. Micke är en bra pojkvän!! Mli får ta hand om honom också. Iaf nu på lördag då de alla ska till Hugos, känns lite tråkigt att jag missar det. Men, jag kommer ju vara i England så det är lugnt! Fast det var väldigt längesen jag var på hugos. Tror att det var veckan efter nyår som jag sist var där. Men det gör inget!

I England ska jag kolla efter födelsedagspresent åt Josse (väldigt försenat), present till Mli och Micke, en whiskeyflaska till Per som tar sin examen till sommaren och så tänkte jag på en kilt till spike :) Kanske att jag hittar en födelsedagspresent till Camillo också?

Haha, jag fick ett sms utav Micke nyss ; "I can't, boss, I simply can't!" Haha, Simpsons the movie alltså!:) Micke har bytt till Halebop nu, och skickar gratis sms. Så nu vet jag att jag kommer få reda på ifall han lever eller inte när jag är borta! Det känns bra, och sen när jag kommer tillbaka kommer vi ju kunna ringa gratis till varandra <3

Markus fick VG på sitt spanskaprov som jag hjälpte honom med! Himla duktig grabb! Så, nu är jag skyldig honom en joltcola (Jag sa att jag skulle köpa det till honom om han fick vg), men han får vänta tills jag kommer hem igen! Jag kanske hittar en födelsedagspresent till honom också i England? Och till storebror?!

Nej, nu ska jag sätta mig och plugga lite Pedagogical Grammar så Nigel inte ska bli så sur. Jag ska prata med Nigel om vad det är jag har missat från förra terminen, jag har tydligen gjort det för jag har inte fått betyget i Language 2 än. Jag skrev klart översättningarna till Written English igår när jag väntade på Micke, jag orkade inte vara så jätteseriös med det men jag har gjort dem iaf!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0