Vilken ska jag ta?

Eftersom jag fick en sån himla underbar surprise med min lön nu i december så har jag ju råd att köpa mig en bärbardator. Hur underbart som helst. Men jag vet inte vilken jag ska ta. Jag vill ha en liten, söt netbook som jag kan ha med mig på resor, föreläsningar, seminarium eller bara kolla på för att den kommer att vara så söt.

Det finns ju så många på marknaden just nu, jag ska inte köpa någon ännu. Bärbaradatorer är väl också med på julrean? Eller?

Men alla dessa finesser... Vad är vad? WLAN, behöver jag det? Inbyggt 3G? Vista eller XP?
Åh, alla dessa konstiga termer och tekniska mackaplonger... Jag fattar inte. Om ni vet, hjälp mig!

Mitt första förslag är den här . Den är söt, och verkar vara bra. (Eller vad vet jag egentligen?!) Men, den här är ju fin den också ...

Hela världen är ett stort dilemma. Barnen i Afrika, finanskris, vilken bärbardator ska jag köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0