Picolo Mondo

Mmm, Dave bjöd oss alla på mat idag! Vilken himla lyx! God mat var det också. Jag var visserligen superarg och trött när vi gick dit för jag hade sovit så lite. Maud och jag var uppe till över 6 imorse och sen vaknade jag klockan 10.30 - utan att kunna somna om. Så jag var lite smågrinig som man kan bli i sånna fall.

Men maten var himla god iaf. Jag åt tigerpasta med sjukt mycket rosmarin. Claes undrade vad jag åt, så jag svarade tigerräkor. Han hörde inte vad jag sa, utan trodde jag sa tigerrankor. Efter det så har vi sagt åt allting att det är tigerrankornas fel. Som till exempel nu när vi gick hem från restaurangen, så kom jag, Danne och Marcus först. Danne höll fast dörren så att de andra skulle tro att det inte gick att gå in, då sa jag att vi skulle skylla på tigerrankorna. Haha, himla superkul!!

Man måste nog vara med för att förstå det roliga. Eller ens tycka att det var roligt.


Nu blir det en lugn hemmakväll hos Eklunds med Dave, sen åker jag hem till min älskade katt och sover. Jag är fortfarande trött, trots promenaden ute i kylan.
Nu ska jag joina de andra på lite skumpa, bara för att.
Jag älskar Dave, trots att jag inte tycker om skumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0