Mellandagsshopping

Jag har faktiskt inte hittat några riktiga fynd än på mellandagsrean, tror inte att jag kommer att titta heller (Såg nämligen över min ekonomi idag, och efter datorköpet så bådar det inte gott). Men jag såg ett par så sjukt snygga skor på DinSko som jag bara var tvungen att ha. Det är ett par svarta klackisar (sjuk klack, de högsta hittills), med öppen tå och remmar vid anklarna. Ska lägga upp en bild så fort som möjligt. Fynd var det väl på ett sätt eftersom jag gillade dem jättemycket, men de var ju inte så jättebilliga, och det är ju det som jag gillar att hitta. Saker jag tycker är sjuktsnygga och som är extremt billiga = Fynd! =)

Såg även en ballongkjol på Monki i skotsrutig rödkjol med fickor i sidorna. Vet inte om jag kan kalla den för en ballongkjol, men den var pluffsig och stor framtill men lite tightare bak. Riktigt fin, och rätt så billig.

Allt som allt idag så har jag slösat runt 5000:- , inte så illa pinkat av någon som är sjukt snål annars!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0