Julefrid

Snart är det julafton igen! Och som alltid så blir jag alltid lika glad, alltid lika roligt med julklappar och att alla träffas för att äta god mat. Jag har lyckats hålla mig frisk, jag har nästan alltid annars lyckats bli magsjuk. Lagom till all god mat, tror Gud straffar mig...

Haha, jag tycker att det är så roligt tt jag ska få den största julklappen som ligger under granen hos familjen Eklund :) Micke är väldigt avundssjuk. Jag och Maud skrattade lite om det och sa att det är ju faktiskt storleken som räknas, eller?! ;)

Imorgon bär det först av till familjen Karlsson. Ska bli väldigt trevligt att fira jul tillsammans med min kära pojkvän och min familj, första gången ever! Känner mig lite vuxen :)


Efter att vi har varit där så är det dags för partaj och julfirande hemma hos Eklunds med Dave. Det är tråkigt att inte Louise kan vara med oss, Louise är Mickes storebrors, Danne, flickvän. Hon kommer förbi oss på juldagen istället. Det kommer också att bli väldigt trevligt! Det här kommer nog bli en av de bättre jularna, TROTS att jag inte kommer få se en tomte. Än... Jag hoppas på en tomte när mina systrar och deras barn kommer hem från deras julfirande i England.


Annars...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0