Läsare

Jag har märkt att jag har tappat en del läsare nu när jag endast skriver på engelska. Jag tänkte att jag även kunde skriva på svenska, men det är så tråkigt! Och jag vill ju helst att jag ska lära mig massor av nya engelska ord, tack vare bloggen! Men egentligen, varför inte även göra det på svenska? Jag har ju inte direkt världens bästa ordförråd i svenskan heller!

Och jag lovar att jag inte bara kommer skriva om ord, jag skriver även om en massa andra roliga saker, och tråkiga saker också för den delen!! Jag är varierande, så att säga =)

Variation är fint det!

OS idag, och Stockholmsdagen! Jag är väldigt sugen på vattenkriget de ska ha i gamla stan (tror  jag det var). Världens största vattenkrig, hur coolt är inte det??!

Mamma kommer hit idag, vi ska bowla på hugos! Micke och Camilla ska följa med, kanske även några av Mickes kompisar. RFSL ska vara på Hugos idag och dela ut gratis kondomer. Kan det bli mer pinsammare? Mamma på Hugos med mig, och sen RFSL? Haha, det är roligt samtidigt!

(ops, nu råkade jag göra något med texten... Ett tecken på att jag måste börja jobba kanske?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0