Tokens of love

Igår i skolan under Written English, så läste min underbara lärare upp mitt efternamn fel. Han uttalade det Eringsta, istället för Eringstaad. Jag har påmint honom flera gånger om det, för jag kan bli riktigt irriterad om någon uttalar mitt efternamn fel, och igår fick jag göra det igen. Det blir alltid lika komiskt när det händer, och när jag och Lars skulle redovisa våra svar för klassen sa min lärare : Lars och Malin Eringstaaaaaaaaaaaaaaad, could you please... Varpå jag svarade : Ah, I love you! Och min lärare svarade : Likewise, Malin.

Mm, jag tror jag har honom på g. Näe, utan varför jag skrev upp det här nu är för att jag undrar ifall det blev en jättekonstig situation för honom. Det är ju inte direkt vanligt att man som elev säger till sin lärare att man älskar den. Vare sig man menar det eller inte... Ska jag be om ursäkt? Eller ska jag bara låta det vara? Ska jag vänta och se hur det blir under nästa seminarium vi har?

Jag blev även bjuden på grillparty av Lars (en annan lars, fast från universitetet också). Mysigt! Sen blev jag bjuden på party hemma hos Tim dit Pester och hans flickvän ska komma, sjukt nice. Candy bjöd in mig att parta med henne och senare gå på konsert, lovely. Men, allt detta är på lördag. Irriterande!

Idag så har jag ringt ögonkliniken på Vrinnevi. Det kändes väldigt onödigt att göra det idag, med tanke på att mitt öga känns bra idag. Varför kunde jag inte fått tag på dem igår för? Då hade jag ju fortfarande ont i ögat... Jag har fortfarande missfärgningen i ögat, så jag har ju bevis... Haha! Micke ska följa med mig dit idag, jag ville inte gå själv! Jag tror jag har fått gråstarr, och Jonas tror jag har en inflammation. Vi får se vad läkaren säger.

Igår satt jag och Micke vid datorn en längre tid hemma hos honom. Jag kollade upp min baby på diverse hemsidor och fick reda på att det ska göras en realityshow om Michael och hans familj, I SÖDRA ENGLAND! Huvudpersonen kommer vara Tito, men Michael ska flyga in dit emellanåt för att hälsa på. Shit! Om det ska börjas sändas på en kanal jag inte har så ska jag skaffa mig den by all means necessary. Jag frågade Micke om han ville följa med mig dit, och han sa att han kunde det! Tjoho, vad glad jag blev! Och jag började nästan gråta av lycka. Mickes kompis Dave bor i Californien, ca 3 timmar från Michaels Neverland! Micke sa att vi kunde åka dit tillsammans och hälsa på Dave samtidigt! Gah, vilken karl jag har! Jag kan verkligen skatta mig som världens lyckligaste med den karl vid min sida!
                  
A token of love for            Rawr!
my God!

Idag så gick jag upp tidigt för att ringa ögonläkaren (som tidigare har nämnts), efter det så har jag städat och pluggat. Jag har faktiskt skurat dörrarna till min kyl och frys! Det är inte till normaliteten! :D

Näe, nu måste jag gå till Vrinnevi! Jag kan inte vänta på micke längre... Jag är sen, me don't like...
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Tim

Kom till mig på lördag! Kom igeeen! Kom igeeen! Det blir skitkul!

2008-04-09 @ 18:12:16
URL: http://nordantill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0