Sannaspecial

När jag träffade Basse och Sanna så stod hon och jag och pratade rätt så mycket, medan Basse betalade.
Hon berättade att hon ska börja en kurs där hon ska få trycka t-shirtar, snacka om att jag blev avis! Jag vill också!
Hon sa att hon skulle ägna sig åt svartvitadjur, såsom kossor och skator! Coolt tycket jag! Jag specialbeställde en Sannaspecialtshirt! Underbart!

Sen sa jag att jag ville ha en Wayne's World tshirt! Hihi, det skulle vara så himla roligt! Typ på framsidan står det : Wayne's World, och på baksidan : Excellent.  Hur coolt skulle inte det vara? Haha, eller om det stod Foxy på hela framsidan och sen Garth på baksidan... Hihi!

Med dagsplaneringen än så länge så har jag pluggat klart grammatiken, markerat ut på väggen var lampan ska vara. Bäddat sängen, plockat undan lite grejer hemma hos mig, och öppnat balkongdörren för att låta de kalla vårvindarna smeka mina ben under skrivbordet.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0