Gårdagens bravader

Okej, dagsplaneringen för igår gick väl sådär.
Grammatik; homework and classroom compendium Check
Didaktik; läsa kap. 8 + läslogg Nope
Austen&Bronte; read through Nope
städa Check(men stökade till allt direkt efter)
Gå över till Camillo Nope
Kolla när Claes borrar Check
Åka hem till Micke Check

Det jag gjorde mer var att bada och vilade en stund. Jag gick även ner till stan för att fika med Mli och Jeni. Jag köpte även avmaskningsmedel till Phoenix som jag gav till henne, vilket hon inte tyckte om! Sen fick jag världens plan om att hänga i folkparken och spela kubb. Så det blev planen för kvällen, sjukt mysigt!

Sen gick Malin hem tidigt, och blev uppvaktad av idioter så jag ringde till Leonard. Leonard kom hem till mig och stannade tills jag hade lugnat ner mig. Så himla snäll kille! Jag älskar han, han är underbar!

Idag så gick jag och tränade vid 11, bakis och dan men bra gick det! Vi var där i över tre timmar och gick igenom hela dansen. Det börjar se riktigt bra ut, hoppas bara att allt sitter tills tävlingen. Som är sjukt snart...

Nu har jag badat, jag sitter och äter nudlar och tänkte slå mitt rekord i Harpan!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0